



İlk başta saati tamamlamaz diye düşünmüştüm çünkü daha önce farklı deneyimlerim olmuştu. Ama kendisi sözünün arkasında duran, ilgili ve saygılı birisi çıktı. Zamanın nasıl geçtiğini anlamadım. Doğal güzelliği ve sıcak tavırları da cabası. Gerçekten memnun kaldım, kesinlikle tavsiye ederim. Her şey için teşekkürler. ?