Herkese Selam, Tek kelime ile WoW. Çok sempatik, güleryüzlü, eğlenceli bir saat geçirdim. Görüştüğüm bir saat yeterli gelmedi mutlaka 2. görüşmeyi en kısa sürede ayarlar ve tekrar görüşürüm. Ancak yakın zamanda ayrılıyor olacakmış. Neden hiç review yazılmamış anlayamadım bunca zaman kaçırmışız. Kazak güzelin hiç mi kusuru olmaz düşündüm bulamadım. Boy 1,78 , göğüsler doğal, güler yüzlü, ingilizcesi iyi. Manager Rita yine doğru yönlendirme ile güzel bir görüşme ayarladı. Xoxo