Μαγεύτηκα από αυτή τη συνάντηση. Ήταν απλά θεϊκή. Λεπτή, παθιασμένα όμορφη, κάθε κίνηση και χειρονομία ήταν αξέχαστη. Εκτίμησα την αισθητική και τη χάρη. Τα λέμε σύντομα, αγάπη μου.
She is beautiful, polite, and very charismatic. The meeting was pleasant from beginning to end, with great company and attention to detail. I hope to see her again soon.
Τι γλυκό κορίτσι! Με υποδέχτηκε με ένα χαμόγελο, απόλαυσα την εξυπηρέτηση. Είναι ένα όμορφο κορίτσι που ξέρει τι κάνει. Σίγουρα θα ξαναπάω. Αξίζει να το δοκιμάσετε...